Garanti på Point-Two air veste.

 

Vigtig information til vores kunder:

Tak fordi du har valg at købe en Point-Two airvest.

Vi har gjort alt for, at sikre kvaliteten af produktet og håber du bliver rigtig glad for din nye vest.

Point-Two tilbyder en udvidet livslang airbag garanti*/.

Hvis du ønsker at benytte dig af denne garanti, er det vigtig at du sender airvesten til service hos Center for Ridefysioterapi.

Vesten skal serviceres hver 12 måned for at opretholde den udvidede garanti.

Som en ekstra service skal du først indsende din vest senest 1 år og seks måneder efter købs datoen til første service. Det er vigtigt at du herefter overholder den årlige service, ellers mister du den udvidede garanti på airbaggen. Garantien dækker airbag systemet. Selve jakken er ikke dækket af den udvidede garanti. Garantien omfatter ikke evt. fejl der skyldes punktering grundet udefrakommende objekter.

 

Hvad indeholder service eftersynet?

Fabrikken afmonterer airbaggen og gennemfører en test inkl. visuel kontrol af alle komponenter.

Aktiveringsmekanismen adskilles og renses. Jakken vaskes og det hele monteres igen og returneres til Center for Ridefysioterapi. Hvis der findes fejl på airbaggen udskiftes denne uden omkostning for dig. Hvis vi finder andre fejl på din vest der skyldes slid eller skader, kan vi udbedre dette mod betaling. Hvis du ønsker at vi skal foretage andre reparationer på din vest, må du oplyse os om dette, når du bestiller service.

 

Hvad koster det?

Prisen for dette service eftersyn er 500 kr. (Der tillægges fragt).

 

Hvornår kan jeg indlevere min vest til service?

Du kan indlevere din vest til service hos Center for Ridefysioterapi på følgende datoer: 15 december, 20 marts, 20 juni, 20 september.

Du skal forvente at det vil tage ca. 15 hverdage fra vi har din vest, til du har den retur.

Hvordan bestiller jeg service til min vest?

Du bestiller service til din vest ved at kontakte Kiki Boserup på 2311 5758

HUSK at få noteret evt. ønsker om reparationer i din ordre.

Husk at få noteret din vests serie.nr type og alder.

 

Hvis du har nogen spørgsmål til dette, er du velkommen til at kontakte os.

 

Nb.: Hvis din vest har været aktiveret mere end 6-8 gange, eller har været under vand, eller aktiveringsmekanismen har været fyldt med sand, jord, mudder, etc. Bør du ligeledes indsende din vest til service.

 

Garanti & service Point-Two, 09.01.2015, ver. 2,

*/udvidet garanti for sikkerhedsudstyr sættes til 12 år.

 • Rødbyvej 6B • 4930 Maribo •

tlf. 23115758 • ridefysiomaribo@gmail.com